فروش برنامه بهای تمام شده در اکسس

فروش برنامه بهای تمام شده در اکسس

ساخت نرم افزار ویژه شرکت یا سازمان خود 

نرم افزاری با کمترین هزینه در محیط دیتا بیس sql server و نمای اکسس و وب

پشتیبانی از اطلاعات و امکان بررسی کاربران در سیستم

امکان اتصال به نرم افزارهای مالی و خرید و فروش

شاید بسیاری از شما از خود پرسیده باشید چرا باید شناختی از بانک اطلاعات داشته باشیم ، و این آموخته ها چه تاثیری در نحوه عملکرد و تهیه گزارشات و تجزیه تحلیل های  مالی دارد .

در بسیاری از موارد در شرکتهای کوچک و متوسط از نرم افزارهای مالی آماده که در بازار وجود دارد استفاده ، و از اصول اولیه طراحی شده استفاده می شود ، ولی شرکتهایی که از لحاظ مدیریت خود را متفاوت می بینند ، و برآورده شدن نیازهای نرم افزاری بر مبنای مدیریت خود را کامل نمی بینند ، مستقیما اقدام به طراحی نرم افزار و یا درخواست تغییر در نرم افزارهای آماده می کنند . تا بتوانند مدیریت مطلوبی بروی منابع سازمان و بدست آوردن اطلاعات بیشتری در خصوص تصمیمات خود داشته باشند تا راهبردی صحیح در پیش بگیرند.

محصولات برای فروش ،مصرف و کنترل مقدار و میزان ریالی آنها از جمله مسائلی مهمی است که در بیشتر سازمان ها ، فروشگاه ها و شرکت ها به آنها توجه می شود و بیشتر نرم افزارها به این مقوله پرداخته اند . شاید برای بررسی نحوه نگرش های مختلف به چیدمان و نگرش به اطلاعات از این مقوله شروع کنیم .

باید باهم اطلاعات را دسته بندی کنیم ولی یک نکته مهم را فراموش نکنیم هیچ اطلاعاتی را نباید تکرار کنیم .پس هر چیزی که بعنوان یک شی قابلیت تعریف دارد باید ثبت و در جاهای دیگر به آن اشاره کرد.

  • کالا یا محصول

اطلاعاتی که می توان به یک کالا اختصاص داد را داخل یک جدول نگه داری می کنیم ولی نباید از اطلاعاتی مثل رنگ یا واحد شمارش در آن استفاده کرد چون این اطلاعات ، خودشان قابلیت تکرار دارند .

به یک کالا می شود بارکد اختصاص داد ،چون قابلیت تکرار ندارد . می شود یک نام اختصاص داد و این نام باید منحصر به فرد باشد ، اطلاعاتی در مورد کالا را می توان داخل این جدول نوشت . و یا شرح مختصری از مشخصات فنی کالا اشاره کرد ، شاید مجبور باشد یک بارکد جهت فروشگاه بزرگی را مجدد به کالاهای خود اختصاص دهید پس شاید هر کالا دو بارکد باید داشته باشد. و….

حالا چه چیزهایی را نباید در داخل جدول نوشت ولی به آنها اشاره کرد بعنوان مثال واحد شمارش ، محل نگهداری ، انبارهای مرتبط ، رنگ ، قیمت ، تاثیرات مالی در موقعی که یک عمل روی کالا اتفاق می افتد (بعنوان مثال فروش ، خرید ، برگشت از فروش ، …)

هر چقدر این دیدگاهها قوی تر باشد بعدا در زمان ساخت گزارش و یا تغییر در رویکرد سازمان خیلی سریع قالب گزارش و فرم های خود را تغییر می دهید . و به بن بست نخواهید رسید ، در ساخت بانکهای اطلاعاتی به عمل نرمال سازی اشاره می شود.

در بعضی موارد ، کمی تخطی از عمل ساخت بانک اطلاعاتی را راحتر می کند و از پیچیدگی آن می کاهد.

در ادامه با ما همراه باشید

تماس بگیرید :۰۹۱۲۲۷۱۹۲۷۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *